Gezegenin Top Listesi: Dünyada En Çok Ziyaret Edilen Ülkeler

Gidene kendini unutturmayan, bütün ülkeler içinden en çok “like”lananlar olmuşları topladık! “Dünya küçük” demişler ya, bakmayın siz! Onlar pek de gezmemişler. Dünya kocaman ve keşfedilecek pek çok yer var. Bir de ne kadar gezilirse gezilsin doyulamayan yerler var. Biz de araştırdık ve dünyada en çok gidilen ülkeler listesi hazırladık. İçinde “ben buraya gittim” diyeceğiniz yerler de vardır; “herkes gitmiş, bir ben gidemedim” diyeceğiniz yerler de… Gittiklerinizi hatırlayın, gitmedikleriniz için heyecanlanın diye buyurun okuyun!

Fransa

Sadece Türklerin en çok ziyaret ettiği ülkeler arasında değil, tüm dünyadan en çok turist çeken ülkeler arasında bulunuyor Fransa. Elbette bu durumu anlıyoruz; zira, Paris’in romantik atmosferi içinde Eyfel Kulesi’ne karşı oturup taptaze bir kahve ve kruvasanla kahvaltı etmek ya da birbirinden lezzetli şaraplar ve peynirler düşününce bile güzel geliyor. Kültürel ve doğal güzelliklerle dolu olmasını saymıyoruz bile.

Amerika Birleşik Devletleri

Bir Amerikan Rüyası yaşamak şart olmasa bile Avrupa’dan kopup gelmiş insanların yuvası olan bu toprakları görmek gerektiğini herkes düşünmüş ki buna şaşmamak gerek. Özgürlük Anıtı’nı, Central Parkı, Büyük Kanyon Ulusal Parkı’nı, Teksas’ın vahşi ve doğal havasını solumayı herkes ister. Niagara Şelalesi ve Hollywood mu? Elbette, onlar da var.

İspanya

Dünyanın en çok turist çeken ülkeleri 2017 yılı verilerine baktığımızda listede İspanya’yı yine görüyoruz. Elhamra Sarayı’nın tarifsiz güzelliği, Park Güell’in renkleri ve keyfine pek düşkün olanlar için İbiza’da mohitosunu yudumlamanın hazzı… Birçok insanın bunlardan neden keyif aldığını anlamak hiç zor olmasa gerek.

Çin

Derin bir nefes alın veeee… Verin! Içinizde kalmasın, Çin’e gidin. Uzak Doğu kültürünün ve felsefesinin biraz gizemli gelen o büyülü havasını sonuna kadar yaşamak için Asya’nın en hızlı gelişen ülkesi olan Çin’i de ziyaret edenlerin sayısı hiç az değil. Çin Seddi’nden Yazlık Saray’a, İpek Yolu’ndan Batı Gölü’ne kadar nefes kesen güzelliklerle dolu bu ülkede görülecek doğal güzelliklerin sayısı da hiç az değil.

İlginizi Çekebilir :  Ağustos Ayında Ziyaret Edebileceğiniz En Güzel 9 Ülke

Almanya

“E, zaten ülkenin yarısı orada, değil mi?” diyebilirsiniz ama biz elbette ki keşiften, geziden, seyahatten bahsediyoruz. Hem de turistik olarak; göçten değil. O yüzden aklınıza Almanya’da gezilecek yerler gelsin. Soğuk savaşın izleri, zamana meydan okumuş tarihi yapıları, sanatın her dalından yükselen şöhreti aklınızda canlanıp da Almanya’ya merakınız kabarmadıysa biz canlandıralım ve sizi Almanya’da görülmesi gereken yerlere alalım .

Meksika

Beyaz kumlar, masmavi su ve güneş… Bunlar aklınızda canlanınca en çok turist çeken ülkeler sıralaması içinde Meksika’yı görmek kimseyi şaşırtmaz. Üstelik bununla da bitmiyor ki… Resifleri, birbirinden güzel parkları, dünyaca ünlü mutfağı ile Meksika gidip de görmemek için hiçbir sebebiniz olmayan ülkeler arasında yer alıyor.

Türkiye

Dört bir yanında eşsiz güzelliklerle dolu olan ülkemizin her zaman turistleri ağırlıyor. En çok turist çeken ülkeler 2017 yılında da Türkiye’nin içinde olduğu bir listeden oluştu. Ne de olsa Ege’nin birbirinden güzel koyları, Karadeniz’in doğal güzellikleri, Akdeniz’in canlı yaşamı, Doğu ve Güneydoğu Anadolu’nun kültür kokan hazineleri ve Marmara’nın tek başına İstanbul’u bile her yıl milyonlarca insanı ağırlamak için yeterli bir sebep.

Evet, görmediğiniz bir yer varsa hemen yola keşfe çıkın!

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

2 comments

• Dünyada en çok ziyaret edilen ülkeler listenin birincisi Fransa olması şaşırtmadı açıkcası daha önce gitmeyip gidecek ülke arayanlara Fransa’ya gitmelerini mutlaka tavsiye ederim gezilmeye değer diğer ülkeleri bulmak için de dünyada en çok ziyaret edilen ülkeler listesinden faydalanabilirsiniz