dünyayı gezen çift

Dünyayı Gezen Çift: Cesur Gezgin

Merhaba ben Buket Cesur asıl mesleğim Maliyeci ve bende Serdar Cihan Cesur Uzay ve Uçak Mühendisiyim. Biz 2015 yılında hayatımızı birleştirdikten sonra seyahat tutkumuzu birlikte yaşayan bir çiftiz. Tanışmadan önce farklı şehirlerde gezmiş olsakta birlikteliğimizle birlikte dünyayı keşfetmeye daha da heveslendik.

Dalaman rafting

Kurduğumuz cesurgezgin.com seyahat ve blog sitemizde gidip gördüğümüz deneyimlediğimiz her şeyi okuyucularımız ve takipçilerimizde paylaşmaya çalışıyoruz. İlk başlarda bunu bir seyahat günlüğünde yazarken neden diğer insanlarla da paylaşmayalım diye düşünerek açmıştık aslında cesurgezgin.com’u ama iş o kadar ilerledi ki şu an gözümüzün içi gibi bakıp büyüttüğümüz bir konuma geldi.

bulgaristan burgaz kampı

Seyahat bir tutku aslında bizim için. Seyahatin dışında bir de macera… Cesurgezgin ismi buradan çıktı da diyebiliriz. Bütün adrenalin içeren şeyleri ve sporları seviyoruz. Denk geldikçe de yapıyoruz denk gelmezse de biz ayarlıyoruz yine yapıyoruz. 🙂 Çünkü cesaret taklit edilemez diye düşünüyoruz.  Ayrıca kamp hayatı bizim için vazgeçilmez bir yaşam şekli. Otellerden çok kamp yapmak her zaman tercihimizdir. Doğa ile iç içe olmak bizi çok dinlendiren ve keyiflendiren bir durum. Bir de patili bir dostumuz var bizimle kalan. 🙂 Adı Yuki oda kamp yapmayı çok sever. Onu da kırmamak gerek tabi.. 🙂 Tüm bu sebeplerden de gideceğimiz yerlerde öncelikle kamp yapabileceğimiz mekanlar seçmeye çalışırız.

Cesurgezgin.com için söyleyeceklerimiz ise tüm herkesin 7’den 70’e kendine uygun içerikler ve bilgiler bulabileceği bir blog aslında. Gezi rehberi, gezi bülteni, nerede ve nasıl gidilir? Gezilecek yerler, incelemeler, Fotoğraf çekimleri gibi bir çok kategori içinde herkesin kendi için bir şeyler bulacağı kapsamlı bir blog ve seyahat sitesi.

Yazılan içerikler ve tüm teknik desteği ikimize ait olan sitemizi her geçen gün geliştirerek bir gün gerçekleştirmek için yola çıkacağımız ve bir daha da geri gelmeyi düşünmediğimiz sırt çantasıyla dünyayı dolaşmak hayalimizi yerine getirmek için çalışmaya da devam edeceğiz. Gezip görme merakımızla paralel giden bu hayalimiz bizi her gün yeni bir umut ve heyecanla uyandırıyor diyebiliriz.

İlginizi Çekebilir :  3000 TL Bütçeyle Gezebileceğiniz En Güzel Ülkeler

bulgarsitan batak gölü

Yaptığımız ve paylaştığımız her şeyi takipçilerimizle de paylaşmaktan onların görüşlerini almaktan mutluluk duyuyoruz. İnsanların yaptığınız işi desteklemesi ve sizi onure edecek sözler sarf etmesi gerçekten gurur okşayıcı bir durum ve biz bu sebepten dolayı bizi seven ve bizi takip eden herkese canı gönülden teşekkür ediyoruz. İyi ki varlar… 🙂

Toparlayacak olursak eğer, Yurt içinde ve yurt dışında gezip görmek istediğiniz bir yer arıyorsanız veya seyahat haberleri ile genel bir bilgi edinmek istiyorsanız bizi takip etmeyi unutmayın! Sevgiyle ve sağlıcakla kalın…